Συχνές Ερωτήσεις

1. Γιατί να εγγραφώ στο pharmakey.gr

Κάνοντας εγγραφή στο pharmakey.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας.

2. Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του pharmakey.gr

Στο pharmakey.gr έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Εγγραφόμενοι στο newsletter του pharmakey.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο pharmakey.gy

Επιπλέον ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες του pharmakey.gr για θέματα που αφορούν την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, την αισθητική και διάφορες συμβουλές υγείας αλλά και μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα! Για να εγγραφείτε στο newsletter του pharmakey.gr πατήστε εδώ.

3. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελίες στην ιστοσελίδα μας όποια ώρα της ημέρας θέλετε (όλο το 24ωρο).με τους εξής τρόπους:

  • Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία: 

Καλέστε μας στο 2733022600 ή 2733022566 και θα είναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε! Απαραίτητη προϋπόθεση για να δώσετε τηλεφωνική παραγγελία είναι να έχετε τους κωδικούς των προϊόντων.

Λειτουργία Τηλεφωνικού Κέντρου Δευτέρα & Τετάρτη από 09:00 έως 14:00 και Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή απο 9:00 έως 14:00 & 17:00 έως 20:00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής. 

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας.

4. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Αντικαταβολή, πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση των προϊόντων(extra χρέωση 1,5 €).
  • Χρέωση πιστωτικής κάρτας. Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας η τράπεζα δεσμεύει και δεν χρεώνει αρχικά το ποσό της παραγγελίας σας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται κατά την τιμολόγηση έτσι ώστε να αποφεύγονται προβλήματα σε περιπτώσεις μή άμεσης διαθεσιμότητας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
  • Online πληρωμή μέσω PayPal
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.

5. Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To pharmakey.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του pharmakey.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.      

6. Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Τα προϊόντα  αποστέλλονται σε 1-2 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας με courier,εκτός από περιόδους αιχμής ή προσωρινής έλλειψης. Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Αποστολής.

7. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

8. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το pharmakey.gr Το pharmakey.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Επιστροφές Προιόντων.

9. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το pharmakey.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Χρήσης 

10. Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο  με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπαιρέωση  της συναλλαγής) Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του φαρμακείου)